Städa, plugga, snö?

Mamma tycker att vi ska städa huset idag. Städa huset brukar man göra på söndagar och inte lördagar. På lördagar brukar det oftast finnas så mycket annat att göra.

De räknade med att vi skulle få mellan 5-15 cm snö idag, jag hoppas så innerligt att det INTE kommer hit, trots att de sa det. Ett tag trodde jag att det skulle bli ett vitt täcke med snö här utanför, men snön smälte bort lika snabbt som den kom.

Vart har sommaren och värmen tagit vägen? Nere i Danmark har de i 2 veckors tid haft strålande solsken och mellan 15-25 grader varmt.

Det borde bli en del plugg för mig. Religions prov och Italienska prov på måndag.. jag läre inte få något MVG om jag fortsätter att skjuta upp det. :S

Hejsan världen! Nu ska jag dra mig mot sängen och läsa lite Italienska... lika bra..
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0