En saknad av lussebullar

Imorse när jag cyklade till träningen så var det kallt, kylan bet i kinderna, men jag hade en hel del kläder på mig, så jag höll värmen iallafall. När jag kom till bagaren så tyckte jag att jag kunde dofta lussebullar, dock tror jag inte att de äter lussebullar i Danmark, men doften av det fick mig att sakna dem. Underbara lussebullar som jag inte äter i vanliga fall. På vägen tillbaka kände jag ingen lussebull-doft längre, då kunde jag bara märka lukten av cigarettrök, inte lika bra som lussebullar.

Här ikväll har jag tittat på biljetter tillbaka till Danmark här i jul. Jag tänkte inte längre än näsan räcker och glömde att jag ska jobba på måndagen den 28 december. Jag måste alltså vara tillbaka kl 07.00 på måndagen, vilket i stort sätt är omöjligt som det verkar just nu om jag inte ska lägga över 1000 kr på den biljetten.. Illa säger jag!

NU, över till filmtittandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0