Fotboll och mys ikväll.

Nu är jag här inne och skriver igen.
Jag och Mr Was var och hälsade på hans familj idag. Hela tjocka släkten var där kändes det som. Det var mycket trevligt och vi pratade en massa, men jag blev plötsligt trött och vi åkte hem efter 2 timmar.
Förutom det så har vi köpt en elvisp idag och en advents-ljusstake. Denna adventsljusstake är dock en rund och den består av granris. Den är otroligt fin och med hjälp av mormors gamla julpynt så fick jag pricken över i:et. :)
Vi har även hängt upp julstjärnan i fönstret så nu har vi verkligen förberett oss på julen. Imorgon ska jag sätta upp de andra nissarna och så ska vi städa.

Här ikväll ska jag och Mr Was titta på Silkeborgs sista fotbollsmatch för säsongen och vi ska åka om ca 1 timme. Innan vi åker ska vi äta mat och ta en massa kläder på oss eftersom det är lite kallt ute.
Efter fotbollen ska vi hem och äta "æbelskiver" och dricka glögg. :D Jag längtar redan! -Nu fattas bara pepparkakorna och mögelosten. ;)

Tjenamors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0