Jag är ledig imorgon!

Träningen var jobbig igår.. det känns nämligen i musklerna idag. Jag och Mr Was skulle ha tillbringat hela kvällen och natten framför TV:n för att se USA:s val.. MEN, så blev det inte. Mr Was är inte ledig imorgon som har annars brukar vara, så jag är ledig själv imorgon.. han får däremot ledigt på fredag.

Idag har jag jobbat och slitit. Det var en hård dag på jobbet så jag ser fram emot min lediga dag imorgon. Jag funderade på att ta med mig plutten ut på en springtur.. men det är ganska kallt och ruggigt ute, så jag kanske sparar min springtur till imorgonbitti.

Nu ska jag se vad vi kan göra till mat idag.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej! :)

Ja! :( Jag stod o hängde i ett hörn till sista dansen var över (låter ju lite tragist nu när jag läser det, men jag hade ju hämtat ut jackan och så :P) Såg inte dig heller, stod och spanade men vet inte var du tog vägen. Fast hejdå vill jag nog inte säga till dig, för vi ska träffas igen ;)



Just nu är allt bra, mår bättre än på länge :) Hur fungerar saker där nere? Såg de underbara höstbilderna. Hösten är en fin årstid.



Ta hand om dig!

Pussa <3

2008-11-04 @ 19:00:41
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Elin

ja jo dessvärre kan det ju vara så ibland.. men i slutändan löser sig allt till det bästa ändå - hur klyshigt det än låter. men jag vet verkligen hur det är när man inte har en aning om nåt över huvud taget.. inte kul!

2008-11-04 @ 22:49:01
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0