Jahaja.. toppen!

Sitter här hemma och väntar på älskligen. Han kommer först hem om en timme. =/
Vi ska kanske äta risgrynsgröt en dag.. Längtar faktiskt lite och kunde ju vara skoj att försöka sig på sin helt egna risgrynsgröt. :)



Jag blir så less ang. träningen med Sabrina. Lite mer än en månad sen som hon slutade pga sin rygg och nu blir det uppskjutet längre innan hon börjar träna pga personligt träningsprogram. Herreguuud! Jag skiter väl i henne. Jag får träna på egen hand. Har ju gått bra den senaste månaden.

Vad kan kvällen bjuda på annars då? Jag kanske kan pallra mig upp på stan imorgon igen och höra mig för om de kan visa mig hur styrketränings maskinerna fungerar.. isåfall kan jag träna på hur mycket jag vill.. bara se till så att handen inte belastas för mycket.

Jeg smutter, som man säger på danska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0