Lite allt möjligt.

Jag var till läkaren idag. Nu vet vi med stor sannolikhet att det är en sena i handen som bråkar. Hon tyckte att jag skulle vara sjukskriven i 2-4 veckor mer (utöver de två veckor jag redan haft). Förmodligen börjar jag vara sjukskriven på måndag igen, MEN jag ska nog jobba på söndagen, de kan nämligen inte hitta någon annan och jag har ju lovat.

Imorgon ska jag träffa Mia och Anita hemma hos Mia. Vi ska äta lasagne och äta massa godis och chips. Jag måste säga att jag längtar. Dessutom måste vi ses igen innan Mia drar till Kina, Thailand och Indien. Mr Was har fullt upp med en rapport som ska vara färdig imorgon. Han har verkligen slitit hela veckan och jag lider med dig älskling.

Jag fryser lite, så tror att det är dags att föna håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0