Peter Eastgate - Vinnare av WSOP 2008

Idag var jag till doktorn. Jag fick lite piller som ska ta ner svullnaden och som ska ta bort infektionen, sen fick jag piller som skulle motverka magsår (som de första pillren kan ge).

Peter Eastgate är världens bästa pokerspelare i 2008. Han är dessutom en 22 årig dansk kille. Han vann 53.000.000 kr i WSOP 2008 igår. Från början var 6000 personer med och denna 22 åring vann alla dessa pengar genom att spela poker. Snacka om att ha ett bra liv. Jag skulle inte själv spela på det sättet, eftersom jag inte har något pokerface som den där killen har, men bara att föreställa sig hur mycket pengar han tjänade på det? OCH (!) Han är BARA 22 år gammal. Undrar om hans föräldrar och övriga familj får lite pengar av honom?

Om jag vann något som är så nära 50.000.000 kr så skulle mina föräldrar, syskon, kusin och moster iallafall få 1 miljon var. :) Och om Mr Was var tillräckligt snäll så skulle han kanske få något däromkring också. ;)

Jag måste ringa till min chef, berätta vad läkaren sa till mig.
I'm out


Jag och min underbara kusin

Kommentarer
Postat av: mor

Det låter underbart tjejen min.(jag menar pengarna) Sköt nu om din hand så kanske du vinner högsta vinsten i alla fall. Kram mamma.

2008-11-12 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0