Pizza till mat ikväll.

Ikväll blir det hemgjort pizza till mat. Härligt! Imorgon ska jag hem till Jolanta och träffa henne, Heidi och Christina, det blir skoj, med julklappsutbyte och det hela. :) Synd bara att jag inte har en tomteluva, den skulle jag behöva imorgon.
På lördag blir jag ensam. Först ska jag jobba från kl 12-19 och sen när jag kommer hem är jag ensam hemma. Mr Was ska på julefrokost med klassen, alltså de ska äta julmat och dricka sig obeskrivligt fulla. Jag ska nog se någon film, kanske Mamma Mia igen. ;) Har ju den här hemma nu. :)

På söndag morgon ska jag upp tidigt och jobba från 07-13 och sen ska jag träffa killen vid namn Christian som jag kanske ska börja dansa med.

jaja, det var nog allt för mig här idag. Var förresten till sjuksköterskan som gjorde akupunktur på mig, det killade lite i handen och jag såg hur muskeln pulserade, somnade nästan med huvudet på bordet eftersom jag satt och väntade i 20 minuter med nålar instuckna i handen. Jag ska dit igen på måndag och då får vi se om det är någon förändring, om inte så ska jag beställa tid hos läkaren igen och se vad felet egentligen är.


Kommentarer
Postat av: jennifer

jorå är lugnt med mig..rullar på :P jag har inte alls haft den nå länge, men de är ju rätt kul o skönt att skriva av sig lite :) ska du börja dansa med en partner? tävla? :O :) Pussen

2008-11-21 @ 00:44:07
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0