Rolig kväll med "julehygge"

Jag är hemma och VILKEN kväll! Hur roligt som helst tillsammans med flickorna. :) Förhoppningsvis får jag lite kort nån av dagarna så jag kan visa lite här inne. Vi åt en massa kakor som påminde om pepparkakor, så det var mycket juligt. Vi lyssnade på julsånger, åt god mat och lekte lekar, bland annat julklapps-lekar. Jag fick en dusch-"borste" och små rosetter som man sätter på julklapparna. En mycket nöjd Rebecca!
Efter det lekte vi "Gissa vem". Man ska alltså gissa vilken person det är man föreställer.

Nu har jag druckit en underbar kopp the och räknar med att jag ska ta en smärtestillande (har nämligen haft min dag utan piller idag och just nu har jag mycket ont) och sen ska jag lägga mig.

Mamma och pappa, jag hoppas att ni hade en rolig kväll ni med.

Imorgon väntar jobbet. Undrar egentligen hur det kommer gå...
Natti natti..

Kommentarer
Postat av: fia

Ja, det hade verkligen varit mysigt och trevligt om vi hade bott lite närmare varann så att vi kunde göra sällskap nu ikväll när vi är ensamma. men men, tyvärr så kan det som sagt bli svårt nu..:P Verkar som du hade riktigt trevligt igår iaf:) och hoppas det går bra på jobbet idag och att du inte har allt för ont i handen. Sköt om dig! Puss&kram

2008-11-22 @ 09:30:59
URL: http://fiam.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha okej! men lite latinorytmer kan ju oxå vara kul! :)kommer du hem så du hinner vara med på zlips o blender då? de spelar på folkan 20, 27 december :) Hoppas! Pussii

2008-11-22 @ 14:52:45
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0