Sjukanmäld.

Charlotte sjukskrev mig idag. Hon tyckte att jag skulle vila handen eftersom jag inte ens kan göra mitt jobb. Så hela veckan blev jag sjukskriven. På onsdag har jag fått tid hos läkarn så då ska vi se vad han säger, om jag behöver längre tid än det på att vila upp mig, annars börjar jobbet igen på måndag.

Nu håller jag på att tvätta lite. Tänkte jag skulle få det gjort och hoppas att ingen stjäler våra kläder om vi hänger dem där nere. Från och med nu kommer jag och Mr Was försöka få ut all fukt som finns i lägenheten, -det behövs verkligen.

Jag ställde in träningen idag också, eftersom man ska boxas en massa så tänkte jag att det förmodligen inte är så bra för handen. Som den verkar är det senan i tummen som bråkar och jag hoppas att det inte är allvarligt.

Idag är det förövrigt Mårten Gås och alla danskar firar denna dagen, med blommor och med blader... eller, nästan iaf. Alla ska äta and, eller alla fötutom jag och Mr Was som det verkar. Man kanske är bjuden hem till hans föräldrar.. vem vet? :)

Nu ska jag gå ner och se om tvätten är klar så jag kan slänga in nästa tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0