Sjukskrivningen fortsätter.

Jag kommer fortsätta vara sjukskriven under veckan. måndag-fredag. På lördag ska jag jobba, det är ju min arbetshelg, men Julie ska jobba halva dagen åt mig både lördag och söndag, det var Charlottes idé. Hon tyckte det skulle vara dumt om jag skulle jobba 2x12 timmar det första jag gör.. och hon har nog rätt.
På lördag ska jag jobba 12-19 och på söndag blir det 07-13..

På onsdag ska jag till läkaren och beställa akupunktur hos sjuksköterskan. Läkaren som jag pratade med tyckte att jag skulle ha en tid hos henne. Hoppas att det kan hjälpa mot det onda.

Jag börjar bli trött. Jag tror jag snart ska sova och kanske blir morgondagen mindre tröttsam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0