Ska till doktorn imorgon.

Imorgon bitti ska jag till läkaren och titta på handen. Jag hoppas han vet vad som är galet med den. Vi ska upp vi 8 imorgon för att en ingeniör kommer och ska titta på lägenheten igen. De glömde att titta på allt sist när de var här. Förutom det så var glasmästaren här idag och bytte ut rutan som immar. Det är skönt att man kan titta ut genom fönstret nu, men lite synd att just DEN rutan är ren och de andra tre är riktigt skitiga. -Man kan ju inte komma åt så man kan göra rent.

I helgen blir det fest.. det blir bland annat en väldigt lång dag, speciellt lördagen. Först på 85 årsfest och sen på inflyttarfest.. vi kliver upp vid 10.00 och går och lägger oss (om vi har tur) kl 04.00. Jippie! Ja, bäst att lägga sig tidigt på fredag..

Nu ska jag lägga mig. Godnatt.


Carros fötter, mina fötter. Grillfest på Nore med klassen -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0