Träning idag igen.

Jag är hemma från jobbet nu och ska snart åka på träning. Jag har inte tränat på 2 veckor så vi får se hur det går för mig. Jag kanske blir helt utmattad efter 2 veckors vila.

Jag känner att jag vill köpa julklapparna nu till familjen och till min pojkvän, men jag vet inte vad de vill ha eller nåt i den stilen och det känns lite jobbigt får jag lov att säga. Förhoppningsvis kan jag hitta något inne i stan och tänka "det där behöver hon/han"

Nu ska jag äta lite mellis så jag klarar av träningen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

detsamma :) med mig är det bra :) själv då?

2008-11-03 @ 22:28:35
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Jag förstår vad du menar. Jag är för det mesta omringad av indier alternativt asiater. Några få europeer har jag sett men inga svenskar än så länge. Jag tror jag är rätt ensam. De nya vännerna är okej men det är ju inte som svenska vänner direkt. Flera av dem är rätt djupt religiösa också eller i varje fall halvreligiösa. Har många muslimska vänner till exempel och det går ju inte direkt att snacka med dom om allt.

Jag åker till Sri Lanka 15 November troligtvis. Hm, han borde faktiskt förstå det. En är mer än nog i varje fall på ett ganska långt tag..



Tror du allt kommer fungera?

Kramar älsk!

2008-11-04 @ 08:15:35
URL: http://dingulonfo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0