Utflykten blev uppskjuten

Min och Mr Was utflykt imorse blev uppskjuten. Ja, vi var alldeles för trötta för att orka upp imorse och sov över oss. Vi har därför bestämt att vi ska åka iväg imorgonbitti istället. Vi ska åka runt här i Jylland och titta på landskapet, se soluppgången och äta frukost utomhus på något vackert ställe.

Vi har iövrigt idag varit in till stan och tittat lite. Jag köpte The Sims 2 och sitter och funderar på om det var en dum idé.. inte för att jag inte kommer spela det, utan för att jag kanske inte kommer  göra något annat. Vi åkte hem till Mr Was föräldrar och Lone hade köpt en mössa till mig i en fin grön färg och jag trivs! :)

Vi åkte hem efter att ha varit där i ca 40 min och även snott till oss lite rödbetor från trädgården. ;) När vi kom hem började vi städa, så nu är HELA lägenheten så fin så fin. MEN (!) det tog oss ett tag och vi var inte på så bra humör någon av oss. Som tur är är det över nu.

Ikväll blir det nattetid lite tidigare än ridigare kvällar, så vi orkar upp imorgon.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0