Bara en liten uppdatering.

Nu väntar träningen. Jag åker om bara en timme och ännu en dag ska jag träna ensam. Yes, Sabrina har gjort illa sin rygg och nu kan hon inte träna alls. Som tur är så är det ju en grupp som tränar. Hade aldrig kommit iväg om det var vanlig styrketräning med mig själv.

Jag har slappat hela dagen med älsklingen, vi borde ha gjort något vettigt, men så blev det inte. Det känns inte så bra att inte ha gjort något, men vi har inte haft något att göra heller för den delen.

I helgen ska jag packa väskan tills jag ska åka hem till Sverige och då ska jag passa på att rensa skåpet också.
Jag har kommit fram till att jag inte har så mycket att skriva här inne nu för tiden, så därför är mina inlägg ganska tråkiga.. det får ni ursäkta.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Carolin

Äh, skärpning bruden! Inga tråkiga inlägg, här får vi ju veta vad som händer i ditt liv! :D



Syns till helgen, på ett eller annat sätt. Om inte så kanske jag dansar dig på tårna ;)



Pussar

2008-10-16 @ 19:23:59
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snart är du hemma i sverige och då får det bli sammandrabbning och snack, det kan du slå dig i backen på. :)

Jobba inte ihjäl dig.

2008-10-16 @ 20:58:48
Postat av: Ellinor

jag var ansvarig för föregående talare

2008-10-16 @ 20:59:21
URL: http://kakobak.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du behöver ta igen dig lite i förväg för när du kommer hem blir det full huggning vet du väl. Vi har gjort i ordning nya lådor till dig att ta med till Danmark, vintermössor å sånt där, praktiska saker.

Pussar och vi längtar efter dig. Mor o Far.

Ps nu har vi beställt skorsten till braskaminen så nu är det på g.

2008-10-16 @ 22:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0