Bugg, jul och disk..

Ännu en dag. Ännu en ändlös dag.
Jag har diskat idag. En enorm disk. Diska för hand är nog n¨got av det tråkigaste som finns, men mest för att det tar så lång tid. När man är två om det, den ena diskar och den andra torkar, då är det lite trevligare eftersom man kan stå och prata tillsammans.
Musik musik musik.. Jag har ingen musik här hemma. Jag har You tube, men jag har alltid trivts med CD-skivor. Jag ska nog haffa några (även mina egna) när jag åker till "hemstan".

Snart är det dans. Bugg och foxtrot. Längtar som ett barn på julafton.
Apropå julafton så längtar jag till den också. Julklappisar och familjen. :)
Känns visserligen som om att det var igår det var jul.

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde.. ingenting. Haha.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0