En vacker och bra dag.

Nu är det några dagar sen jag skrev här inne. Har haft fullt upp att packa upp väskorna och återvända till jobbet. Ikväll blir det mys med älsklingen. Vi ska äta "tacospaj" med guacamole och senare blir det nog popcorn och annat smått och gott. Imorgon ska vi åka på en tur och se lite av landskapet. Enligt Mr Was ska vi åka tidigt på morgonen, så vi får se om vi kan pallra oss upp imorgon tidigt.

Vi har börjat titta på skidresor eftersom vi gärna vill till Österrike i vinter, men nu får vi se om vi kan hitta något billigt och bra. Dagen idag har i övrigt varit en superbra dag. Solen lyste över den vackra himlen. Jag kände glädje.

Nu ska jag kila och se om jag kan göra något för min skatt.
Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!



Jo jag ser fram emot det som tusan. Men jag saknar dig nåt enormt. Varför måste vi hela tiden på på andra sidan världen om varandra? Förstår att du saknar vännerna för det gör jag med. Men du verkar ändå ha det bra ihop med Mr Was. ;) Flyter allt på eller är det något jag borde veta?



Kramar. :)

2008-11-01 @ 07:24:01
URL: http://dingulonfo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0