Fredag med underbart väder.

Fredagen bjuder på underbart vackert väder. Jag och älsklingen var ute på en promenad tillsammans men nu är vi tillbaka inne i lägenheten. Senare idag ska vi till Mr Was syster Maria och hennes man för att laga bilen. Jaa, avgassystemet är absolut inte bra, långt ifrån. Vi har varit duktiga idag och städat ur garderoberna. Jag slängde en del, tro det eller ej, men det var inte så mycket.

Imorgon väntar en kväll med Søren och Maria. Vi ska i biografen. Vi ska se Tropic Thunder och hoppas verkligen att den är bra, för det verkar den vara. :)

Jag ska packa väskan också och se till att jag får med mig allt hem till Kära Ljusdal.
Nu ska jag byta tröja, den jag har på mig känns för liten.

Kommentarer
Postat av: M a d d e l u t t e n

Jag och några vänner åker upp över dex! :D

Jag vill jätte gärna ses, men risken att jag är full är ganska stor ;) haha! Puss o kram <3

2008-10-17 @ 14:08:48
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0