Fredag och lördag.

Äntligen lite bloggskrivande igen. Jag kunde inte komma in tidigare idag och igår hade jag helt enkelt inte tid. Nej, jag och älskligen firade vår månadsdag lite tidigare, med andra ord 9 dagar för tidigt.. men vem räknar?
Vi åkte till Føtex, Danmarks köttmarknad... eller, nästan iallafall.
Vi köpte kött som var väldigt mört och underbart läckert, 88 kr. Jag tyckte att vi skulle lyxa till det lite mer, så vi gjorde potatis, morötter och lök i ugnen. MUMMA!
Efter vi hade ätit såg vi en film tillsammans och åt Carte D´ors vaniljglass med hemmagjord varm chokladsås. KAN DET BLI BÄTTRE?

Idag var vi in till stan. Jag bestämde mig för att införskaffa en annan mössa. En vacker dag kan jag kanske få den där mössan från Randers, men den dagen har inte kommit ännu. PEAK-mössor är väldigt fina och lite sportiga. En rosa peak-mössa med ett grönt tryck blev min stora införskaffning. Ett inpulsköp hände under min resa också. En PUMA neccesär blev min, efter allt så behövde jag en ny. Jag sprang in på Vero Moda också med Mr Was i hälarna och hittade en mycket fin klänning. Den tror jag kommer användas på julafton och kanske kanske även på nyår. Skratta ni! Men jag är ute i tid. 

Nu ska jag vända tillbaka till verkligheten och försöka få något i magen. Ikväll är det Pitabröd som står på menyn.  

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en bra dag:)

2008-10-11 @ 17:07:54
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Cärow

Du, du är smart som är ute i tid! :D det ska nog jag oxå ta och försöka vara host host (kommer fungera superduperbra, eller så inte ;P)



Glass är livet, tacka gud för kylskåpen!



Simma lungt.

Puss

2008-10-11 @ 19:10:58
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0