Imorgon åker jag tillbaka till Danmark.

Imorgon åker jag tillbaka till Danmark och får träffa Mr Was igen. Jag längtar inte tills jag ska börja jobba igen, men det ska bli gött att se älsklingen.

Idag har jag och mamma spenderat vår dag i Hudik. Det var riktigt skoj. Vi tittade runt i alla möjliga butiker och hittade en del som vi köpte. Jag fick ett par underställsbyxor och en Craft-tröja av mamma. -Tack! Sen köpte jag lite underkläder, strumpor och lite skor. Vinterskorna är i hamn! Jippie!
Vi strosade runt väldigt länge i Hudik och sen var vi iväg och handlade lite innan vi skulle bege oss hemåt igen. Härligt att umgås med dig mamma.

Nu ska jag packa väskan.. eller... VÄSKORNA. Uups.

Älskling, vi ses imorgon! Och alla ni andra -  Tack för en härlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0