Jobba imorgon.

God förmiddag mina vänner.
Jag har bestämt mig för att åka och jobba imorgon. Jag tror att jag är tillräckligt frisk för att göra det. Jag mår ganska bra nu, men huvudvärken är fortfarande kvar. Älsklingen är i skolan. Han sliter med att åka fram och tillbaka hela tiden. Jag har fortfarande inte sökt något jobb där nere och har inte varit ner till Horsens heller för den delen. Jag borde väl åka ner ganska snart så jag kan se om jag kan tänka mig att flytta dit.

Just nu längtar jag tills jag ska hem till mitt kära barndomshem. Träffa familjen, vänner och bara vara. Jag behöver inte semester, det är inte det, det har jag väl haft den här veckan när jag har legat sjuk hemma i sängen. Nej, jag längtar bara tills jag kan känna mig som ett barn igen, bara för en liten stund.

Jag ska klippa mig och göra nya slingor när jag åker hem. Jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra med mitt hår och jag har en otrolig beslutsångest. Det värsta är att jag vill ha något nytt och något annorlunda, men jag vill inte se ut som ett spöke. Jag hoppas att min frisör, Tommie, kan hjälpa mig och säga vad som skulle se bra ut.

Nu har jag skrivit ett långt inlägg om inte så mycket alls. Så jag ska kila. Se om jag kanske ska damsuga, eller om jag bara ska vara, med mig själv, och damsuga i helgen istället.

Take care!

Test av klänningen innan balen.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Alltid lika vacker som en vårdag vännen!

2008-10-09 @ 18:16:28
URL: http://diamondhand.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul att se att du börjar bli piggare. Skönt att få vara ledig. Just nu sliter jag själv som ett djur, haha nej då allt är bra här har en exam uppgift jag håller på med, har praktik och så jobbar jag. Men det går så bra så, inga problem. Skönt att tjäna lite extra slantar. Är allt bra i Danmark? När kommer du till Ljusdal igen då? Pusspuss saknar dig hjärtat !!!

2008-10-09 @ 23:20:21
URL: http://brallanmallan.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp:) kikar in, Godnatt!

2008-10-09 @ 23:23:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0