Lite uppdatering om lördagen den 25 oktober 2008

Jag sov länge idag. Jaa, jag behövde verkligen få sova. Jag var fortfarande helt död efter tågresan från Danmark. Jag klev upp 10.50, myyycket sköönt.
Jag åkte till Ljusdal igen för att träffa Ellinor och Jonas över en fika. Vi bestämde att det fick bli Finess. Jag kom dit först, för en gångs skull! Och fick sitta och vänta på de andra två. Till slut kom de och vi insåg att det itne gick att fika på Finess och bestämde att vi skulle gå till Märtas Café istället.
Väl nere på postplan så ser vi polisen som är i full gång med att ge böter till var och varannan person/bil. I min förtvivlan skyndade jag mig till min bil och drog fram brickan med klockan på och ställde den på kl 13.00.. Som tur var fick jag ingen böter. Men tänk er om.. HUR ofta är polisen ute och ger parkeringsböter till folk i Ljusdal? -Aldrig!

Vi gick på Märtas och satt däar ett bra tag. Vi hade bjudit dit Frans och hans flamma också, men de kom rätt sent, dock var dagen mycket trevlig.

Nu har jag kommit hem och ska snart göra mig iordning för att dra på dans ännu en kväll i Hudik.

HÄR KOMMER JAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0