Ryggskott?

Efter en lång dag på arbetet har jag nu kommit hem och försöker njuta av min lediga tid innan träning, men.. Jaa, det är ett stort MEN i den här meningen. Jag har typ nackskott, eller ryggskott, eller något mitt emellan. Det sitter fast precis nedanför nacken på mig och jag får inte loss det. Det har varit konstant i ca 1 vecka och nu tycker jag att det var dags att ringa en kiropraktor.

Jag sitter fortfarande och grubblar över min frisyr, hur den ska se ut och vad jag ska göra. Hela tiden velar jag mellan så långt jag har nu och kortare. Jag kan inte alls bestämma mig och tycker ena stunden det skulle vara fint med lite kortare och andra stunden känner jag att det långa är mycket finare. Hårfärgen funderar jag också på. Ska jag vara ljusare eller ska jag vara båda delarna? Kanske färga några kopparagtiga slingor i samtidigt som jag ljusar upp det? Ähh, jag blir inte klokare över att fortsätta grubbla här inne på bloggen.

Nu ska jag äta, sen ska jag packa väskan och bege mig till träning.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0