Silkeborg-Ljusdal

Ja mina kära. Nu är jag hemma i Ljusdal. Igår träffade jag Nina på Köpenhamns tågstation. Jag har inte träffat henne på 2 år.. Vi hade så mycket att prata om och så lite tid. Tågresan gick bra, men har inte sovit så mycket på tåget till Stockholm. Jag åkte till Gävle i morse och där träffade jag mamma. Vi gick på ett café och åt frukost och satt bara och pratade tills det var dags att springa vidare till frisören. Väl hos Tommie visste jag inte vad jag skulle göra med håret och sa att han fick besluta det. Jag sa "inte kortare än till brösten!".

Jag har blivit lite mörkare, men är fortfarande blond. Jag har betydligt kortare hår, men tycker att det är bra iallafall. Syrran kom till Gävle också och vi gick en sväng på stan och tittade, både mamma och alexandra införskaffade lite saker, men jag stod över idag.

Vi kom hem runt 18.00 tiden och sen efter många om och men så stannade jag hemma från invigningen av årets World cup jag med. Jag umgicks med min familj istället. Jag fick lägga mig på en spikmatta för att få igång blodcirkulationen i ryggen för att kunna knaka till ordentligt.. snacka om att det gjorde ont.

Det har som sagt hänt en del sen jag åkte hemifrån igår. Nu är det Heroes säsongsavslutning som gäller. Sen kanske det blir sängen. Imorgon väntar fika med mina underbara flickor. SOM jag LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej, jag är inte hemma förrän kl 10 nån gång ikväll. Blev lite andra planer. Tänkte om vi skulle fika imorrn men då är du upptagen. När åker du tillbaka till Danmark? Jag åka hem på söndagförmiddag så det känns tight om tid. :/ kram!

2008-10-24 @ 17:24:35
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0