Tack Carolin. :)

Ja, vädret är på topp idag och värmen är fortfarande här.
Jag läste på Carolins blogg. Hon beskrev att vintern snart är i Hälsingland. Vinterdäcken är på och snart är det november. Det tänker jag inte alls på när jag är här nere i Danmark eftersom vi fortfarande, någon gång då och då, har varma höstdagar.
Sången som du har på din blogg Carro, den svänger verkligen. :) -Den påminner lite om musiken som spelas på danserna. :D

Du fick mitt humör att bli bättre. Känns bra att jag ser på skrift att någon tänker på mig. :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad vackra ni är/var! :)

2008-10-13 @ 06:32:37
URL: http://dingulonfo.blogspot.com
Postat av: Marie

Haha. På tal om att nån tänker på dig, jag drömde om dig inatt :) Du stod i köpingen o hade precis kommit hem från Danmark, och vinkade till mig när jag åkte förbi i bil :D

2008-10-13 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0