Värsta jobbardagen hitills

Sista jobbardagen imorgon sen får jag lite semester igen, eller rättare sagt en lång helg. Jag längtar. Jag behöver. Ja, jag behöver ta det lugnt. Idag var jag nära ett nervsammanbrott. Jag var "stiktosset" som de säger i Danmark. Jag var skitförbannad med andra ord. Jag stressade på som vanligt, jag stod och diskade och de kom bara med mer och mer disk in i köket, jag ville bara att de skulle ställa disken ute på bordet, men icke.
Till slut ville jag bara skrika och gråta eftersom klockan var 13.30 och jag hade fortfarande inte ätit (slutar jobba 14.30). Jag lämnade bara allt som det var och gick ut och satte mig på en bänk i solskenet, där satt jag i 20 min innan jag gick in igen. Jag ville åtminstonne inte skrika eller gråta längre, men ack det var en jobbig dag.
Det här jobbet är helt enkelt inte något för mig, allt för stressigt och det är inte alls NÅGON som sätter pris på det man gör, alla bara klagar.

Nu har jag klagat av mig. Över till något annat. Mr Was gör mat. Underbart! På lördag ska vi i biografen tillsammans med Søren och Maria för att se Tropic Thunder, då har vi månadsdag. Vi kanske ska äta på restaurang tillsammans också och det kunde ju vara extra mysigt.

Tjolahopp och hej, orörda grej..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter jättetrevligt :) Du får slå en pling när du kommit hem så får vi bestämma nåt då!

2008-10-14 @ 22:10:28
Postat av: Marie

Postat av mig :) Inlägget innan alltså.

2008-10-14 @ 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0