Ännu en dag

Ännu en dag, ännu en solig dag.. Men det kan man inte säga att det var i morse. Det bokstavligen öste ner! Tur att jag inte skulle cykla till jobbet, eller skulle jobba överhuvudtaget. Nej, för idag är det min andra lediga dag och idag ska jag städa igen. Jaa, det gör jag på mina lediga dagarn eftersom jag inte har ork att göra det de dagar som jag jobbar. Det värsta med att man städar på sina lediga dagar är att man inte kan göra något annat de dagarna. För två timmar går åt till städningen, sen går det åt en timme åt att tvätta alla kläder (visserligen gör man det samtidigt som man städar, men iaf).

Jag ska vänta på att syrran ringer också, vi är båda två ledig idag.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman

Jag är hemma och är förkyld sen igår så det är en rasslig pappa som sitter vid datorn. Hoppas du kan komma ut lite grand efter städningen och att det bra väder. Här hemma är det vackert väder men i morse var det första frosten. Mamma fick skrapa fönstret i bilen när hon for. Så vi är på väg mot vintern redan.

Puss o kram. //Pappa

2008-09-30 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0