Det hjälpte inte att gå till doktorn.

Jag har varit hos läkaren idag, mina andningssvårigheter beror nog på virus i kroppen (tog inget blodprov, men det kunde han tydligen höra genom att lyssna på mina lungor). Han konstaterade att det INTE är astma.. ganska skönt, men gav mig ett recept på bricanyl så jag kan se om det hjälper mot mina andningssvårigheter. Några blodprov för att se om jag är allergisk mot något blir det inte heller, eftersom jag inte haft några symtomer mot något tidigare.

Vad angår min häl så har jag "stött" den. En vattenvätska har bildats under huden så den blir svullen och öm. -Mjuka skor är den enda medicinen.. Men räkna inte med att det har gått över förrän om fyra till sju dagar.
Jippie!

Jag lever iallafall. Det är ju huvudsaken.
Nu vet ni att jag är sjuk och dålig... japps.. min riktigt riktiga första förkylning den här sommaren..


Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

typiskt dig ^^ alltid sjuk.

2008-09-14 @ 12:21:13
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0