Fest, vänner och jobb.

Oj, en hel helg har gått, plus en dag.

I helgen var Jolanta, Christina och Heidi här. I fredags var Christina och Jolanta här, vi var mycket trötta och orkade varken gå på krogen eller ens dricka något. Jag bjöd dem visserligen på en drink var, men det blev inte så mycket mer än det den kvällen. Vi åt guacamole, oliver, feta och mycket mycket annat smått och gott. Vi tittade på TV, såg film och pratade en massa om saker som vi missat under den tid vi inte setts (vilket är ett år sen).

På lördagen begav vi oss in till stan och shoppade lite. Jag fick en fest- tröja och ett par grå jeans som jag har funderat på att köpa sen 1.5 år tillbaka.. Nu har jag dem äntligen! Christina åkte hem på eftermiddagen och då åkte jag och Jolanta för att hämta Heidi. Vi åt Spinat och feta paj, HUUUR gott som helst! Vi gjorde oss iordning, eftersom vi skulle på krogen på kvällen/natten. Jag bjöd på en drink och sen började festen.
Mr Was mor var en ängel den kvällen och skjutsade oss både till krogen och hem igen. STORT TACK till dig Lone.

Tjejerna åkte hem ganska tidigt på söndagen. Mr Was och jag hade en bakisdag. Han hade träffat sina gymnasievänner den helgen och även han druckit en massa.

Idag har jag varit på jobbet. Förkylningen är nästan borta (förutom att jag har andningssvårigheter.. som när jag var liten och hade astma). Ikväll är det träning igen.


Jag, Jolanta och Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0