Mår inge vidare.

För sjutton! Jag äter och äter, känns inte bra alls. foten gör mig irriterad. Kan inte börja träna igen förrän den är bra. Funderar även på simning.. då belastar jag inte foten.
Jag och Mr Was har varit barnvakt idag. Det gick bra, men det var en lång dag. Nu ska jag lägga mig och sova. imorgon ska jag börja kl 7.. känns inte lockande att kliva upp så tidigt imorgon. Just ja! Jag skulle titta på biljett hem, det har jag glömt.. den ska köpas mycket snart, så jag kan vara säker på att jag kommer hem.

Nu ska jag kila. jag mår inte så bra.. ont i magen..

Kommentarer
Postat av: Carolin

Ja, de kurser man inte läst är gratis, och de kurser man vill höja får man betala för ett prov eller något liknande, men man kommer inte direkt upp i 2 000 kronor precis...



Ja, vad jag vet nu så är jag helt på :) Totalt! :) Hur länge blir du hemma?



Ska hålla tumarna om att foten funkar bättre snart!

Puss

2008-09-15 @ 19:35:21
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0