Råkost sallad.

Jahaja.. ännu en dag. Ingen av oss orkar göra mat. Vi har dock bestämt oss för att göra "råkost sallad".. Det är morötter, äpplen och russin. Det ska vi väl göra snart så att vi kan gå och lägga oss tidigt.. jag orkar inte så mycket.. jag är bara trött.

Min franska manikyr går inte att ha på jobbet, nagellacket försvinner eftersom man arbetar med vatten och en massa rengöringsmedel hela tiden.

SOm sagt.. Mina blogginlägg blir bara kortare och tråkigare för varje dag.
Nu ska jag duscha och sen ska jag göra "mat".


Örnen från örnreservatet i Fredrikshamn.. -Bara för att ha en bild..

Kommentarer
Postat av: mor

Vad är ditt motto i bloggen? Ryck upp dig nu och se till att laga mat varje dag annars kommer du bara att tycka att allt är tråkigt. Utan ordentlig mat i magen fungerar inte livet. Mamma

2008-09-23 @ 19:09:32
Postat av: Jyothi

Om det kan göra dig lite gladare så kan jag säga att jag läser din blogg så fort jag får tiden, den är inte alls tråkig, som din kära mor sa RYCK upp dig, låt inte det mörka och sorgsna ta över ;)

Vi är fan unga, livet är på vår sida nu!

<3

2008-09-23 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0