Sjuklingen här..

Hej hej. Idag är jag sjuk. Toppen! Eller inte.
Jag kom till jobbet, var där i 30 min. Cyklade hem igen, gick och lade mig, somnade omkring kl 8 och vaknade igen 11.50. Tänk att jag kunde sova 4 timmar längre.. min kropp behövde det verkligen.
Nu regnar det. Mr Was kom hem tidigt idag.. Underbart!

Idol och Heroes ikväll, men House är på danska TV4 också.. hmm, hur ska jag göra? Vilken kanal ska jag välja kl 21.00? Sappa kanske..? Vilka problem man kan ha va?

Jolanta, Heidi och Christina kommer i helgen. Ska bli toppen att träffa dem igen och då har jag inte tid att vara sjuk!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp anna bor här med Jon. Jätte kul måste jag säga. Okej kul att allt är bra med dig då, förutom förkylningen. Pusspuss

2008-09-04 @ 21:09:47
URL: http://brallanmallan.blogg.se/
Postat av: mor

Hoppas att förkylningen gått över. Hoppas att Ni får en riktigt rolig helg, själv ska jag hjälpa till med städning. Kram mamma

2008-09-05 @ 21:36:29
Postat av: mor

Vad är detta? Inga nya bullentiner om helgen. Jag väntar med spänning. mor

2008-09-07 @ 23:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0