Solen skiner och jag mår bra.

Jadu mamma, vad är mitt motto?

Idag har jag varit på toppenhumör. :) Solen strålar utanför, det har varit varmt och skönt och jobbet var faktiskt riktigt trevligt. :) -Tror att mycket berodde på att jag fick min sömn som jag skulle ha. Jag och Mr Was ska göra potatis, rö(d)spätta (??) och sås senare ikväll. Längtar himla mycket, längesen jag fick det.
Ska dock till doktorn imorgon, men mer än så skriver jag inte i bloggen.
Jag tror att mitt goda humör kan hjälpa mig igenom den här veckan. Den är ju snart slut. ;P Haha.

Pengarna kommer förhoppningsvis snart. Jag behöver dem verkligen. i 1.5 vecka mer ska jag leva på mina 580 kr. Varav 100 ska gå till mobilen så jag kan skicka ett sms till mamma. ;)

Imorgon ska jag träna igen. Jag och Sabrina bestämde oss för att ha en liten "myskväll" efter träningen. Vi ska duscha och basta efter träningen.. det blir toppen! :D Har saknat bastun och extra mycket eftersom jag inte har något badkar.

Nu ska jag kila vidare och sprida lite glädje till älsklingen och se om jag kan slita honom från sitt dataspelande.
Ciao bella!


Kommentarer
Postat av: Jyothi

Thats the spirit! "I denna värld existerar inga problem" är ditt motto om man ska tro din header;) puss vännen!

2008-09-24 @ 18:11:44
Postat av: Anonym

Svar: Näe jag läser ingenting. Jag är mest bara hemma. Haha.

Okej, vad jobbar du med nere där då? Lät ju inge bra att du inte trivdes på jobbet. Hur går det med Rasmus då? :)

2008-09-24 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0