Träning igen.

Jösses amalia! Jaa, imorgon är jag ledig. Jag ringde till träningscentret för att anmäla mig till Step, det var fullt så jag var tredje reserv.. Hur stor är sannolikheten för att jag får träna? Inte så stor. Därför anmälde jag mig till Callanetics istället.. fråga mig inte vad det är.. jag har ingen aning!  Hehe. Den börjar kl 09.00 imorgon bitti. Jag tror att jag skulle må bra av att träna på morgonen en enkel gång.

Vad händer i helgen? Tjaaoo, jag hare ingen aning. Igår beställde jag biljettt hem till Ljusdal. Det  kanske jag redan har sagt? Att blogga på kvällarna är ingen bra idé. Man är trött i huvudet och händer inte alls med själv vad man skriver. Jag har ju som sagt inte tränat på hela veckan, så det ska bli skönt att åka iväg imorgon.

Nästa vecka är den jobbiga veckan.. Måndag-torsdag, ledig fredag och sen 2x12 timmar i helgen.. bläää! SIst jag hade det blev jag sjuk.. hoppas verkligen det går bättre den här gången och som tur är har Jimmy semester!

Nu ska jag sussa, det behövs.


Jag i Randers Regnskov med älsklingen november 07,
med en apa bakom mig, snett mot vänster

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ser ju nästan ut som här ju!

2008-09-18 @ 15:13:21
URL: http://dingulonfo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0