BOOGART!!

Idag har jag varit tillsammans med Evelina. Vi tog en fika på Finess och satt kvar i nästan 3 timmar. Vi hade så mycket att prata om och det var irktigt roligt att träffa henne igen, så längesen ju! Tack vännen för en jättebra dag. :)

Efter att jag varit hos Eve så drog jag vidare till Marcela, jag drog samma historia för henne. -Ganska skönt att prata ut om allt! :)

Imorgon drar jag, syrran, P-A, Karin och Jennifer till Sundsvall. Vi ska dansa och rocka järnet! :D Jag tror verkligen det blir en superrolig helg. Vi ska dansa hur mcket som helst och TVÅ dagar i rad. Boogart, nu kommer vi! :D

Dagen har varit himla bra iallafall och ikväl kommer syrran hit, ska bli skönt att träffa henne igen.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Du får ha så skoj :D

Jag blir nog hemma, orkar inte. Tyvärr så räcker inte orken till helt, får se hur jag mår på lördagen.



Men DANSA, DANSA, DANSA! ;D

btw. hjälp mig o komma på ett datum så ska jag beställa biljetter ner :)



Hoppas du får en jättebra helg :) Puss

2009-04-16 @ 20:27:17
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0