Bra att någon läser det här.

Det är bra att Emelie läser mig blogg iaf! Ps. Jag kommer inte ihåg din blogg och har inte med mig min dator till Sverige.. Uups.. :$ Vill du skicka den till mig? :)

Nu är jag hos min morbror. Allt är bra, är lite trött och tycker att Mr Was kan ta och skriva till mig nu..!? -Känn dig träffad älskling! =P

Imorgon, om det är fint väder, så kommer jag vara ute i solen och lästa sista delen av boken, i annat fall kommer jag sitta vid datorn och låta tiden gå, tills de andra kommer hem igen.

Nu ska vi se hockeyn igen och sen ska vi se hur det går för Sverige och deras fotbollsmatch idag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag läser!

2009-04-01 @ 22:39:06
URL: http://kakobak.blogg.se/
Postat av: Emelie

Då gör jag reklam för mig själv då:



trotsaldern.blogg.se



Läs den, nu idag! ;)

2009-04-02 @ 10:20:29
Postat av: Carolin

Jag läser oxå! :)

2009-04-02 @ 10:32:55
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0