Ikväll ska jag till Århus.

Ikväll blir det fest hemma hos Jolanta. Hon fyllde 21 för någon månad sen och ska ha en liten fest för flickorna ikväll. Jag längtar riktigt mycket. Jag tror att chansen för att lära känna lite mer folk kan dyka upp. :)

Idag skulle vi ha haft Mr Was födelsedags-grejs. Jag kan ju inte säga att det är en fest. Släkten skulle komma hit, äta lite frulle och bara umgås. Tyvärr blev det inte så. Dagny dog ca kl 08.30 imorse. Hon hade det kämpigt på slutet, så det kanske var för allas bästa. Hon dog på en mycket vacker dag iallafall. Solen skiner ute. Fåglarna kvittrar livligt. Himlen är molnfri så långt ögat kan nå. Värmen är på väg. Kan det vara en bättre dag egentligen? Precis som när min mormor dog. Dock kom åskan och regnet på kvällen och spelade oss alla ett spratt.

Vi ska ut på stan och äta en glass lite senare idag, det tror jag blir mysigt. Jag ska nog ha med mig kameran.

I'm a supergirl, and supergirls don't cry..


Julle, Heidi og jeg. I aften er der party!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Tjohoo! Hur är det där nere? Gick resan bra? Allt känns bra? :)



Hoppas du får en riktigt rolig afton, o passa på o ha skoj :D



Det är synd när äldre människor försvinner, men samtidigt är det livets gång.

Puss

2009-04-25 @ 11:37:05
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: jennifer

ja de får vi göra! då blir man såå glad :D



Ha så trevligt ikv :)

PUSS

2009-04-25 @ 14:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0