Lite uppdatering om helgen.

Jag sitter i bilen just nu och jag är snart hemma. Efter en härlig helg i Branäs, Värmland. Vilket ställe alltså! Jag ahr inte varit där sen 1994. DÅ var jag inte speciellt gammal. De har byggt ut en massa och de har fått fler nerfarter. Ett riktigt härligt ställe att åka på. Lagom många backar och nerfarter. Branäs får 5 stjärnor utav 5 möjliga.

Idag var vi och åkte längdskidor istället för utför. Det var för jobbigt åt benen och alldeles för dyrt. Heh. Vädret var tyvärr inte så bra idag som det hade varit igår. Det var grått och blåste en hel del. Vid eftermiddagen kom solen och värmen. Är det inte typiskt? Vi fick njuta lite av solen innan vi åkte hemåt vid 14.30 tiden. Som tur var så fick jag lite fräknar på näsan. ;)

Nu får jag träffa kompisarna och familjen, det blir tiktigt skönt och skojigt. Dessutom kommer jag få dansa, 3 gånger (!!) under tiden som jag är hemma. Jippie!

Nu ska jag lyssna på hockeyn. Undrar om Färjestad vinner..? De ligger illa till nu.. I underläge mot HV71.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill träffa dig :D

Om inte annat syns vi säkert nu på lördag, om jag inte förstått fel :)



Hoppas resan hem gick bra :)

Puss

2009-04-05 @ 19:08:29
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0