Med vänner kommer man långt.

Idag var jag ute med Carro. Vi gick på Finess och tog oss lite nachos. Så himla gott! Det var väldigt trevligt också. Vi satt och pratade väldans lång tid och därefter hade vi lite ärenden som skulle uträttas. ;) Vi gick runt en sväng på stan också och tittade på fina kläder, jackor och skor och njöt av vårvädret.

Lite senare drog jag till Marcela. Vi gick en sväng till Matpunkten och hittade lite söa påskägg, jag säger bara -Jag vill ha!

Därefter drog jag till Farmor. Jag stog ett bra tag utanför dörren, men ingen kom och öppnade. Jag trodde att hon stod i duschen, det lät som så. Jag bestämde mig för att åka hem och ringa till henne då jag var hemma istället. Det visade sig att hon hade stått och stekt strömming och inte hade möjlighet att öppna dörren.

Nu är jag hemma efter en heldag ute på. Mamma kommer hem sent och det betyder att jag och pappa fixar maten. Undrar vad vi ska äta?

Jag funderar starkt på att sticka ut på en springtur, men jag kanske kan ta den imorgonbitti också. Vi får se hur det blir. Nu ska jag fortsätta med att planera fredagen med Frans.. Se om vi kommer någon vart! :P


Kommentarer
Postat av: jossan

okej ;) mm vad gott, gissa gärna vilken min nya möbel är från ikea ? :)

kram

2009-04-08 @ 10:12:38
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lust att göra nåt när du är hälsingland så länge? :)

2009-04-08 @ 17:11:56
Postat av: Carro

Tack för igår, jag hade oxå trevligt :)



Hör av mig mer ang. avresetid lördagkväll :) puss

Oh, btw. Glad påsk :D

2009-04-08 @ 20:50:20
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0