Röntgen idag.

Jag var och röntgade handen idag, de hittade ingen fraktur. Bra eller dåligt? Jaa, jag slipper gips, men jag vet fortfarande inte vad det är som smärtar i handen.
 
Nog om det. I helgen är det dans som gäller. Jag och Syrran ska upp, sen blir det många många fler också. Jag längtar som en tok och tror att det blir en toppenhelg! Boogart och Shake, hur bra kan det bli egentligen? Nu hoppas vi bara på massa ungt folk också, så är det pricken över i.

Jag har skrivit klart min överklagan idag och skickat den till Mr Was. Nu ska han bara översätta den och skicka den snarast möjligt till mig så att jag förhoppningsvis hinner skicka den imorgon.

Nu väntar lite lugnande, alltså Trocadero och kaka! :D


Jag och min älskade kusin Leona på påskaftonsdagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0