Vilken underbart rolig helg med dans till Boogart och Shake!

Jag har haft så otroligt roligt i helgen. Vilken helg! Vilka dagar! Vi umgicks och dansade så mycket vi kunde Vi svettades men det droppade inte från taket iallafall. Det var nästan så att man frös lite då och då. Vi har skrattat och vi har haft ont. Nu är man ganska utmattad. Kroppen känns lite öm, men det är det värt! Jag ångrar inte alls att jag har varit iväg här i helgen och jag kommer leva riktigt länge på det här. :D
Tack allihopa för  helgen. :)

Vi ska snart hem till farmor och fika hos henne, äta lite smörgåstårta och bara umgås. Ikväll ska jag ta det lite lugnt och kanske lägga mig lite tidigt efterom vi inte har fått så mycket sömn i helgen, men det gör inget eftersom helgen var så bra! :D

På tisdag ska jag klippa mig och färga håret och sen blir det bio.

Ciao!!


Jag och Tobbe i Övik på maran 2007 eller 2008. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0