Dans ikväll!!

Ikväll ska jag på dans. Jag ska åka med några goa danskompisar. Vi ska helt upp till Sundsvall!! Två timmars resa dit och sen två timmar hem igen. Tror dock det kommer bli mycket roligt eftersom det är Shake som spelar. :)

Jag slutar kl 18.00 och innan dess ska jag ha fixat håret, bytt och och gärna fått i mig lite mat. Undrar hur det här ska gå? Förmodligen kommer det gå bra, men man vet ju aldrig.

Imorgon bär det av ner till Örebro, ska sova hos syrran och hennes pojkvän innan vi drar vidare till Göteborg på lördag morgon. Vad spännande och vad kul det ska bli! :D

Nu ska jag vända tillbaka till jobbet. Har dock ingen lust att ringa dessa kunder idag.

Vi hörs. Jag kanske skriver imorgon, men helgen blir skrivlös..

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Synd att du åker bort i helgen när jag kommer hem ! Men kommer hem nästa gång v. 34 och den veckan slutar jag att jobba så blir hemma ca 10 dagar då :) Hoppas du får en toppen helg och att din kväll i s-vall var kanon :P Puss&kram

2009-08-06 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0