Dans till Blender ikväll!!

Ikväll blir det dans till Blender. Näst sista gången som det är dans i Nor för sommaren. Jag tror det blir en bra ikväll. Den här veckan är den såkallade efterlängtade Blender-veckan. Nu får vi se om jag åker på dans på torsdag eller om det "endast" blir Blender två gånger den här veckan.

Det regnar ute och det blåser kallt. Undrar hur det kommer gå när man ska ha klänning på sig? Jag får helt enkelt ta med mig en långärmad tröja då.

Jobbet är ganska lugnt och snart slutar man för dagen.

Imorgon ska jag till Hudiksvall till läkaren där och titta på handen. Jag hoppas att de kommer veta vad det är som är fel med denna hand. Sen i oktober förra året har jag haft nästan kronisk smärta. Så håll tummarna för mig för att de listar ut vad det är, så jag inte bara får remiss till Stockholm och får vänta i all evighet.

Dans ikväll och jag är taggad!
/Over and out.



Såhär ser det ut hos oss just nu i vårt lilla samhälle. (Bilden är tagen nere i Danmark i Horsens och viser inte bokstavligen hur det ser ut här.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0