Pillar navelludd och rullar tummar

Nu sitter man på jobbet och rullar tummarna och pillar navelludd. Har som tur är, med mig min nya bok. Mamma var så snäll att hon åkte in på bokhandeln i Hudiksvall och köpte fjärde boken i Twilight-serien, Breaking Dawn!

Första delen har jag redan läst, den var med i tredje boken. Nu gäller det bara att läsa på. Boken väger nästan 1 kg! Det är ganska illa. Haha.

Imorgon är det utgång som gäller. Hoppas på att frida följer med, det kunde vara riktigt skoj. Sen får vi se vilka vi blir. På lördag är det fest hemma i byn, 40 pers. som kommer! Jag tror att det kommer bli riktigt roligt, men vi har en hel del arbete att göra där hemma. På söndag vet man inte vad som händer, jag kanske, om jag har tur, kan få lära mig hur man golfar. Skulle inte vara så tokigt.

Nu ska jag återgå till pillandet av navelluddet.

Caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0