Remiss till Hudiksvall

Jag var över till läkaren i morse. Hon skickar en remiss till Hudiksvall och så får vi se när jag får komma dit och vad som komma skall. Vi pratade även om den kostanta och intensiva huvudvären jag brukar ha. Hon skrev ut ett recept på migränmedicin till mig och så får vi se om det hjälper. Skulle det mot förmodan inte hjälpa så skulle jag vända tillbaka.

Nu sitter jag på jobbet och väntar på bättre tider. Jag har fått tagit över några ärenden som inte ens är mina, vilket irriterar mig lite eftersom jag redan har en hel del att göra.

Många säger att det är bra att jag har kommit till det stadiet då jag är arg, ilsken och hatisk.. Det betyder tydligen att jag är på väg vidare och det känns ju alltid bra. Dock så blir ilskan framprovokerad och inget jag kan styra.

Jag håller tummarna för bra väder till helgen för isåfall kanske det blir lite båtåkning och badning i sjön. Det tycker jag låter himla bra!

Nu ska jag återgå till arbetet.
Ciao!



Pappa vid grillen på min student 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0