Tillykke lille pige!

Idag ska jag träffa min underbara vän Emelie. Jag ska sluta 15 minuter tidigare än vanligt och sen ska hon och jag ut och fika lite. Därefter blir det en promenad så att vi kan prata om allt som går att prata om. Jag tror att jag behöver prata av mig en hel del, så det ska bli skönt att träffas. Hon kommer säkert bli ganska trött på allt mitt prat, men jag ska försöka att styra mig. ;)

Halv elva är klockan och det är bara sex och en halv timme kvar innan jag slutar jobbet, kan det bli bättre!? Haha.

Ibland har jag funderingar på varför jag har den här bloggen. Jag pratar ju bara om mitt liv och vad som händer runt omkring mig. Jag kanske skulle inrikta min blogg mot foto, men jag orkar aldrig och har inte tid med att lägga in foton varje dag heller.

Idag er M's fødselsdag, Hurra hurra hurra!
Tillykke min søde pige! 5 år gammel er du idag.
Håber du mange fine gaver får og at du får en god dag.


M med det store smil. <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ja, det är med tele, tack! Klart du ska fortsätta blogga. Jag tycker det är kul att läsa lite om vad du gör har för dig. Kram!

2009-08-13 @ 17:03:08
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0