Ut och resa...?

Nu märks det att hösten har kommit. Kossorna blev hämtade från ladugården imorse och det betyder att nu är hösten här.

Jag har funderingar på att åka ut och resa istället för att börja skolan. Jag vet inte om jag kommer in och skulle jag inte komma in så är det ju inga problem, för då är mina planer spikade. Men jag måste säga att det är lite jobbigt när man är osäker på vad man vill och vad man ska.

Ska jag vänta med plugg ännu ett år? Eller ska jag börja nu om jag får möjligheten för det?

När jag gick på gymnasiet så tänkte jag att när jag hade tagit studenten så skulle jag jobba ett tag och sen ut och resa. Den planen sprack när jag blev tillsammans med Mr Was. Nu är jag singel och kan faktiskt göra det jag har sagt och längtat till i all denna tid. Ut och resa.

Men är det värt det när man har chansen för att börja plugga?

Jag behöver hjälp....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör det som känns rätt. Det blir bara svårare och svårare att komma in på skola och länderna i utlandet försvinner ju som sagt ingenstans. Du hinner ut och resa, jag menar man är ju inte gammal för att man vill ut och resa senare. Men som sagt gör det som känns rätt för dig :)

2009-08-28 @ 17:43:12
URL: http://jyothi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0