Zlips som spelar ikväll!!

Ikväll är det dans som gäller. Jag ska åka ensam i min bil med dansbandmusiken på högsta volym och digga hela vägen upp till Jättendal. Jättendal ligger 3 mil ovanför Hudiksvall för er som inte vet.
Ikväll är det Zlips som spelar och inte kan man låta bli att åka på dem heller? Så därför, även om jag blir ensam i bilen, så ska jag åka upp till Jättendal och shakea rumpan till rytmen av musiken. yeeees.

För övrigt har jag en halvt om halvt nackspärr, jag vet inte om det beror på min och Emelies promenad runt kyrksjön, men vi gick ju så långsamt? Undrar hur otränad jag är egentligen? Länden mår inget vidare idag heller, träningsvärk är ordet.

Idag så är det lite kallt ute. Det känns som om att hösten är på väg och det gör mig deprimerad.

Den 27 augusti är det upprop på skolan i Örebro. Jag fick reda på att det inte är någon idé att åka ner till skolan, för det hjölper inte. Skolan ringer till respektive elev i tur och ordning på reservlistan och erbjuder plats på skolan. Vilket betyder att jag är hemma denna helg och det kommer nog glädje en och en annan. ;)

Imorgon bär det av till en sommarstuga i Bollnäs, ute vid en sjö. Det blir grillning, fiskning, badning och en hel del prat. Vin ska pimplas och filten ska med som man kan krypa ner under. Det ska bli tervligt.

Ha det så bra där ute i cyberrymden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0