Dansbandskampen i Strängnäs i helgen.

Vilken kväll! Vilket drag det var! Vilken upplevelse!

Jag var alltså på plats på Dansbandskampen igår i Stängnäs. Jag, mamma och pappa åkte ner till Örebro ner till min syster i fredags. Igår, lördag, var vi alltså iväg på Dansbandskampen. Vi röstade ett x antal gånger på Blender för att de skulle komma vidare till finalen, men utan någon tur, Blender kom inte vidare med hjälp av folkets röster, det gjorde mig väldigt besviken.

Vi fick dock veta att Domarna fick välja utt en sjätte tävlande till Finalen, en av deras favoriter sen Dansbandskampen började. Efter en nervös minut säger de Blender!!!!

Tänk att Blender gick vidare till Final iallafall!? Vilken kväll! Vilken lycka! Heja Blender!!!

Efter Dansbandskampen var färdig spelade Scotts på plats, så vi hade en mycket trevlig danskväll. Jag lärde känna två nya dansare från Hedemora. Mycket trevliga grabbar och duktiga var de också.

Jag var alldeles slut när vi äntligen åkte hemåt igen kl 01.00 och var hemma i Örebro igen kl 02.30 Nu behövde vi en god natts sömn.

Söndagen bjöd på shopping. Vi åkte till Marieberg och shoppade lite. Bland annat en del kläder till mig själv.. Smart när det snart är jul va? I know.. Man tänker väl.
Hur som haver, jag fick införskaffat i två julklappar också, tro det eller ej!
Nu fattas det bara att köpa 2 eller 3 julklappar till. Tänka sig, snart är det jul!? Vart tog december vägen?

Ni som inte riktigt hänger med, så sitter jag i baksätet på Saab:en just nu och lyssnar på Blender. Vi är snatr hemma i Ljusdal. Då väntar sängen.

Tack mina nära och kära för en mycket trevlig helg och tack för en trevlig resa. <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej systeryster, Tack själv för en jätterolig helg. Visst kändes det lite segt att börja jobba igår, jag var supertrött! Idag har jag målaren här hemma som tapetserar i sovrummet:), jippee, hoppas att det blir bra. Drar dock lite åt lila men det är förhoppningsvis ljuset som gör det. Längtar till ikväll efter jobbet när rummet är färdigt så man får helhetsbilden. Hoppas också att Marie svarar dig snabbt. Jag ska försöka prata med mitt jobb om ledigheten så att det inte styrs helt till vecka 5,6 eller 7 utan snarare till vilka datum vi får att välja på. Så nu är det bara att hålla tummarna att man får ledigt!!!

Du glömde förresten ditt diadem här hos mig. Du får det nästa gång vi ses.

Kramar

2009-12-15 @ 11:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0