Nyårsafton närmar sig.

Det är snart nyårsafton. Ikväll kommer syster och Danne hit, ska bli skoj att träffa dem igen.

Ellinor, min underbara väninna frågade om ett ställa att bo på och självklart får du bo här om du vill det vännen. :-) Ikväll ska jag höra med famijen och så om hur det blir med nyår, iannat fall kommer jag att ha fest i lägenheten. Ska nog bli trevligt.

Ikväll ska jag hem och äta mat med familjen och så blir det att åka hem till min älskade säng på kvällen. Jag börjar att fli förkyld och vil helst bara ligga under Mitt täcke, i Min säng, med Mina lakan och bara myyyysa.

Vi har inte så mycket att göra på jobbet, men tack och lov för det.

Nu ska jag återvända till skrivandet, alltså det som är jobbrelaterat.

Ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0